مرجع مطالب علمی دانشجویان

مرجع و منبع جدیدترین مطالب علمی دانشجویان

مرجع مطالب علمی دانشجویان

مرجع و منبع جدیدترین مطالب علمی دانشجویان

پاورپوینت اصول حسابداری 1

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۰۳ ب.ظ

پاورپوینت اصول حسابداری 1

حسابداری را می‌توان زبان تجارت دانست چرا که با استفاده از علم حسابداری، می‌توان با تهیه گزارش‌‌هایی در قالب بندی‏‌‌های مشخص شده، اطلاعات اقتصادی واحد‏‌‌های مختلف مالی را محاسبه و بررسی کرد.
یا به صورت دقیق تر، حسابداری را می‌توان فرآیند شناسایی، اندازه گیری و گزارش گیری اطلاعات اقتصادی دانست که برای حیات هر مجموعه مالی، عملکرد صحیح به این روال ضروری است.
وقتی شما یک کتاب را هر روز بازکنید و حتی بخش‌‌هایی از آن را مطالعه کنید، تا زمانیکه بطور مستمر آن را به پایان نرسانید و درک نکنید، هیچ فایده‌ای برای شما ندارد و همان مطالب ناقص هم در ذهن شما سازماندهی نمی‌شود،حتی اگر هر روز این کتاب در جلوی چشم شما باشد هم بی نتیجه است، در حسابداری هم این موضوع عینیت پیدا می‌کند، یک حسابدار باید کتاب اصول حسابداری را هم بطور کامل مطالعه کند و تمرینات آن را حل کند و هم در یک دوره کارآموزی تمامی پارامترهای این درس را بخوبی بیاموزد و اجرا کند.
نکته‌ای که بارها به همکارانم در شرکتهای خدمات مالی عرض کردم اصول حسابداری۱ در عین حال که بسیار ساده و مقدماتی به‏نظر می‌آید ولی دریچه ورود به شغل حسابداری است و کسب تجربه و فنون عملی را در حسابداران پایه گذاری می‌کند.
بیشتر حسابداران و حتی فارغ التصیلان قدر فرصت حضور در دانشگاه را نمی‌دانند و شاید وقتی متوجه شده باشند که خیلی دیر شده است، بدتر ازهمه اینکه متوجه این از دست دادن فرصت نباشند.
من به همه دوستانی که می‌خواهند حسابداری را شروع کنند و یا حتی درگیر کار حسابداری هستند این نکته را تاکید میکنم برای مرور و مطالعه عمیق کتاب اصول حسابداری۱ وقت بگذرارند چون شک نکنند کلید موفقیت انها را در مراحل بعدی رقم می‌زند.

منبع : پاورپوینت اصول حسابداری 1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
الهام قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی